![]() |
За огромно съжаление гледки като тази не липсват |
– Съществува ли единен стандарт за влаганата нова тапицерия при ремонт на вагоните (която съответно да притежава максимално добри характеристики)?
– Запознати ли са от превозвача със състоянието на част от вагоните (посочихме конкретно пономерно най-фрапиращите случаи, с приложен богат снимков материал)?
– Установена ли е причината за проблема и какви мерки са предприети/ще се предприемат за разрешаването му, предвид че се касае не само за проблем с хигиената, а също и за недостатъчно качествена тапицерия,неподлежаща на почистване ?
– При какви условия се налага новата разцветка на външния вид на пътническите вагони, която поетапно се прилага на вагоните, излизащи от ремонт? Създадени ли са необходимите условия това да се случва паралелно навсякъде?
Представяме Ви и отговора от БДЖ:
"Уважаеми колеги,
Благодарим за направените констатации и предложения!
Проверка по посочения проблем е разпореден в края на миналата година, като номерата на вагоните, почти напълно съвпадат с посочените от вас. По предварителни разчети, инвестицията в обновяване на дамаските на посочените вагони надхвърля сумата от 600 хил.лв., като времето на реализация, както в собстваните депа, така и в заводите е около месец на вагон. В тази връзка, инициирахме следния подход, с нарочна Заповед , да бъдат определени пономерно вагоните с лошо интериорно състояние, които не трябва да бъдат включвани в съставите на Бързи или т.нар еталонни влакове, както и такива в отлично състояние, които задължително трябва да бъдат включвани в тези състави. По този начин влаковете на БДЖ ще разполагат с точно определена, пономерна група вагони, която да отговаря на неговата категория.
Списъците към заповедта ще бъдат обновяване в края на всеки месец, а за неспазването на Заповедта ще се носи дисциплинарна отговорност съгласно КТ. През този период, поетапно и с оглед финансовите възможности на дружеството ще бъдат подменени дамаските на посочените вагони, а също така сетърсят и алтернативни, краткосрочни решения, като "обличането" на седалките с калъфи.
По отношение на цветовите решения за вагоните, в програмата да обновяване на ПЖПС е включена поетапна подмяна и уеднаквяване на техния цвят, като за водещ е избран синия цвят на новите Локомотиви Сименс, който е сходен на корпоративния цвят на БДЖ. Възможно е да направим и допитване до клиентите на дружеството, за надграждането на визията на вагоните, което при желание от ваша страна бихме могли съвместно да организираме.
С пожелание за успешен ден,
Константин Азов
Директор "Продажби и обслужване"
"БДЖ-Пътнически превози" ЕООД“.
Очакваме дадените обещания и поетите ангажименти да бъдат изпълнени! За идеи и предложения можете да се свържете с нас на e-mail адрес: bdzadvisor@abv.bg, както и на нашата страница във Фейсбук – "Гласът на релсите".
Няма коментари:
Публикуване на коментар